با مشاوران ما به صورت آنلاین صحبت کنید

۴ بازديد

مشاوره آنلاین روانشناسی

پشتیبانی انعطاف پذیر، که با سبک زندگی شما مطابقت دارد

 امروزه با توجه به دغدغه های زندگی روزمره و ترافیک های سنگین در کاتن شهر ها ممکن است بسیاری از عزیزان توانایی مدیریت زمان برای شرکت در جلسات مشاوره و روان شناسی  به صورت حضوری را نداشته باشند. ما در مرکز مشاوره و روان شناسی همرازان راه های متعددی را برای بهبود سلامت روان شما ارائه می دهیم که یکی از این راه ها مشاوره آنلاین روانشناسی می باشد . شما می توانید بدون درنظر گرفتن زمان بندی، در مکان دلخواه خود، از خدمات مشاوره روانشناسی استفاده کنید.

با مشاوران ما به صورت آنلاین صحبت کنید

تجربه درمانی شما بستگی زیادی به رویکرد، مهارت ها، همدلی و شفقت درمانگر شما دارد. ما در مورد سلامتی شما متعهد و جدی هستیم و از این رو برای جلسات مشاوره، مرکز خدمات روان شناسی و مشاوره همرازان را به شما پیشنهاد می کنیم . ما در مرکز مشاوره همرازان، درمانگران خود را با دقت نظر بالا از لحاظ  دانش و رفتار حرفه ای انتخاب می کنیم. تمامی مشاورین مرکز ما دارای پروانه از سازمان نظام روانشناسی می باشند. سعی و تلاش ما بر این است که همواره رضایت بخش ترین تجربه را برای شما به ارمغان بیاوریم.

مشاوره آنلاین روانشناسی

مزایای مشاوره آنلاین روانشناسی

دسترسی سریع و آسان 

یکی از مزیت های اصلی مشاوره آنلاین این است که می توانید از محیط امن خانه خود با روان شناس مورد نظرتان صحبت کنید. همچنین در جلسات آنلاین انعطاف پذیری بیشتری برای تنظیم زمان جلسات وجود دارد. برای انتخاب حالت مشاوره به صورت تصویری یا صوتی، ما مطابق با میل شما برخورد می کنیم و شما می توانید حالت مشاوره و حتی اپلیکیشن مورد نظرتان را انتخاب کنید.پس فدم اول را بردارید با ما تماس بگیرید و مشاوره آنلاین خود را با مشاورین همرازان آغاز کنید.


صرفه جویی در زمان

 درمان آنلاین می تواند زمان کمتری را با توجه به حذف زمان رفت و آمد و ترافیک از شما بگیرد. برای ملاقات با روانشناس مورد نظرتان نیاز به طی کردن مسافت های طولانی ندارید و می توانید به راحتی با روانشناس خود از هر شهر یا کشوری که هستید صحبت کنید و مشاوره داشته باشید.

هزینه کمتر

مشاوره آنلاین از نظر مالی نیز سودمند است زیرا می توانید در هزینه های سفر و زمان خود صرفه جویی کنید.

مشاوره آنلاین روانشناسی

دسترسی بهتر برای کسانی که ازلحاظ جفرافیایی دور هستند

 در برخی از جوامع شهری یا  روستایی، نزدیکترین مطب روانشناس خوب ممکن است سه یا چهار ساعت با ماشین فاصله داشته باشد بنابراین به ناچار مجبور هستید از تنها گزینه ی موجود استفاده کنید مشاوره آنلاین روان شناسی این امکان را برای شما فراهم میکند که از هرجای این کره خاکی با بهترین ها در ارتباط باشید. برخی از افراد مبتلا به بیماری ها یا ناتوانی های مزمن ممکن است نتوانند از وسایل نقلیه شخصی به راحتی استفاده کنند یا رانندگی  برای آنها سخت باشد یا حتی به راحتی نتوانند خانه خود را ترک کنند. در این شرایط، مشاوره آنلاین روانشناسی می تواند گزینه مناسبی برای کمک به آنها باشد.

آیا اطلاعات من در مشاوره آنلاین امن و محرمانه می ماند؟

بله ، ما در مرکز مشاوره همرازان همسو با شعار همیشگی  همراه و همرازتان هستیم  بنابراین تمامی اطلاعات شما در مشاوره آنلاین محرمانه باقی می ماند.

چگونه می توانم با بهترین روانشناس آنلاین در ایران یا تهران مشورت کنم؟

شما می توانید از طریق مطالعه مطالب بهترین مشاوره آنلاین ایران ، در خصوص این موضوع اطلاعات مناسب کسب کنید.همچنین با مطالعه ی رزومه های درمانگران مرکز مشاوره همرازان، درمانگر مورد تایید خود را انتحاب کنید

چگونه یک مشاور آنلاین انتخاب کنم؟

شما می توانید با توجه به مشکل خود و جستجو  و مشاهده تخصص مشاورین مرکز ، درمانگر مورد نظر خود را با توجه به تخصص آن درمانگر انتخاب کنید.

 

در مشاوره آنلاین به چه نکاتی توجه کنیم؟

 مکانی که انتخاب کرده اید خصوصی و امن و بدون هیچ سروصدایی باشد. در به اشتراک گذاشتن حقایق و مشکلات خود با مشاور خود آزادانه و با دید باز صحبت کنید.  قبل از شروع جلسه مشاوره آنلاین، نکات کلیدی را که می خواهید با مشاور در میان بگذارید، یادداشت کنید، زیرا این کار باعث می شود موارد مهم و کلیدی را فراموش نکنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

اطمینان از انتخاب یک مشاور متخصص و متعهد، فرآیند مشاوره شما را با سرعت بیشتری پیش می برد و می‌تواند تاثیرگذاری بهتری در وضعیت سلامت روان شما داشته باشد. اگر تمایل دارید که از محیط امن خود با درمانگر در ارتباط باشید، ابتدا، یک مشاور آنلاین معتبر را انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که او دارای مدرک‌های لازم و تجربه کافی در زمینه مورد نظر شما هست و قبل از شروع مشاوره، هدف‌ها و انتظارات خود را مشخص کنید. این کمک می‌کند تا مشاور بتواند بهتر شما را راهنمایی کند. برای ارتباط مجازی، محیطی را انتخاب کنید که هم خودتان و هم مشاورتان به آن آشنایی کافی داشته باشید این امور می‌توانند تأثیر بزرگی در ارتباط با مشاور آنلاین شما داشته باشند.

مرکز مشاوره همرازان دارای تیمی  از مشاورین مجرب آنلاین می باشد که در برخورد با مسائل مربوط به ازدواج، روابط بین فردی، زوج درمانی، مسائل مربوط به کودکان و نوجوان، استرس و اضطراب، مشاوره تحصیلی و شغلی، فرزندپروری، عزت نفس و اعتماد به نفس،اعتیاد و بسیاری موارد دیگر آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

 شما می توانید با انتخاب مشاورین مرکز همرازان ، درمانگر مورد نظر خود را به صورت انلاین انتخاب کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.