بهترین مشاور ازدواج تهران

۴ بازديد

بهترین مشاور ازدواج تهران




آیا به دنبال بهترین مشاوره ازدواج تهران هستید؟

به نظر شما بهترین مشاور ازدواج در تهران چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ازدواج یک رویداد مهم زندگی است. زن و مرد هر دو نیازهای جسمی، عاطفی و جنسی متفاوتی دارند حتی طرز فکر و درک آنها معمولاً با یکدیگر تفاوت دارد بنابرین مشاوره ازدواج فارغ  از این که چقدر همدیگر را می شناسید  و به هم احساس دارید کاملا ضروری است.

افراد هنگام تصمیم گیری در مورد ازدواج دچار تردید هستند و به دنبال فردی میگردند که به عنوان مشاور ازدواج در کنارشان باشد تا با توجه به تخصص و تجربه ای که در این سالها کسب کرده است بتواند به آنها کمک کند و ما همیشه به دنبال بهترین ها هستیم.

پس خبر خوب برای شما این است که ما در کلینیک روان شناسی  همرازان با بهترین مشاور ازدواج در کنار شما هستیم.

مطالب مرتبط : بهترین کلینیک روانشناسی در تهران

بهترین مشاور ازدواج تهران

اهمیت مشاوره پیش از ازدواج

یکی از مهم ترین بحث ها همیشه مربوط به آینده دو نفر می باشد. دو فردی که در آینده یک خانواده را تشکیل میدهند و در ادامه این حانواده روز به روز بزرگ تر می شود در نتیجه مشاوره پیش از ازدواج تنها برای دختر و پسر نیست بلکه برای فرزندان آینده ی آنها و خانواده های فعلی دو طرف می باشد و مسائل و چالش هایی را بررسی می کند که نقش مهمی در زندگی دو طرف دارد.

 یک مشاور ازدواج خوب به طرفین کمک می کند تا قبل از شروع ازدواج، با تعیین انتظارات واقع بینانه، بهبود ارتباطات و کار بر روی حل تعارضات، ازدواجی سالم تر و با کیفیت   مطلوبی را داشته باشند.

برخی افراد دید منفی نسبت به مشاوره قبل از ازدواج دارند و معتقد هستند که نیازی به این همه موشکافی نیست و زمانی که عشق وجود داشته باشد اختلافات کم رنگ خواهد شد . یا اعتقاد دارند که تنها ما دو نفر هستیم و خانواده در انتخاب من تاثیر گذار نیست و تفاوت های فرهنگی ما مشکلی ایجاد نخواهد کرد ولی با کمی تحقیق می توان بهترین مشاوران ازدواج تهران را پیدا کرد و تمامی این تعارضات و اختلافات را بررسی کرد.

مطالب مرتبط : بهترین روانشناس تهران

بهترین مشاور ازدواج تهران

مشاوره قبل از ازدواج فرصتی برای شناختن بهتر طرف مقابلتان می باشد و با کمک به زوجین در شناسایی مسائل بالقوه ای که ممکن است ایجاد شود، به کاهش نگرانی در مورد ازدواج کمک می کند.
مشاور ازدواج به زوج ها کمک می کند پایه محکمی برای ازدواج ایجاد کنند ویا تصمیم بگیرند که آیا برای ازدواج آماده هستند یا خیر.  تحقیقات نشان داده است که مشاوره قبل از ازدواج می تواند نرخ طلاق را کاهش دهد ، ناراحتی های قبل از ازدواج را مهار کند و اهدافی را تعیین کند که منجر به یک ازدواج سالم طولانی مدت شود.

در مشاوره ازدواج موضوعاتی مانند : وفاداری و تعهد، نحوه تعامل با والدین ، انتظارات شما در مورد شغل ،رابطه جنسی و نحوه خرج کردن پول و مدیریت امور مالی از دیگر موضوعاتی است که زوجین در مشاوره قبل از ازدواج درباره آنها صحبت خواهند کرد.شما وقتی قصد دارید بقیه عمرتان را با کسی بگذرانید، می خواهید بدانید که با همدیگر سازگار هستید یا خیر.
اگر شما به دنبال بهترین مشاور ازدواج در تهران می باشید، کلینیک روانشناسی همرازان با داشتن کادری مجرب در این زمینه آماده ارائه خدمات به صورت حضوری و آنلاین می باشد.
کافی است ک با ما تماس بگیرید. همکاران ما در مرکز مشاوره همرازان اطلاعات جامعی را در این زمینه به اطلاع شما خواهند رساند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.